Piwo Busch oferuje 20 000 dolarów dla psiego „degustatora”

Producenci piwa Busch ogłosili, że poszukują psa, który mógłby zarobić 20 000 dolarów, służąc jako „degustatora” Dog Brew, „piwa” dla psów.

Firma Anheuser-Busch poinformowała, że inauguracyjna partia Dog Brew, bezalkoholowego „piwa” przygotowywanego z bulionu kostnego, wyprzedała się w ciągu 24 godzin w zeszłym roku, a teraz szukają psiego „degustatora”, który pomógłby rozszerzyć ofertę produktową.

Pies otrzyma 20 000 dolarów za „testowanie smaku, kontrolę jakości i wypełnianie obowiązków ambasadora produktu”. Pies stanie się również „twarzą marki” w kanałach mediów społecznościowych firmy Busch.

Dodatkowe atuty stanowiska to ubezpieczenie dla psa i darmowy zapas Dog Brew.

„Reakcja na wydanie Busch Dog Brew w zeszłym roku była tak przytłaczająco pozytywna, że ​​wiedzieliśmy, że w kolejnym roku staniemy przed dużym wyzwaniem, aby utrzymać tempo. Aby w tym roku rozszerzyć linie produktów marki, potrzebowaliśmy w naszym zespole prawdziwego eksperta – powiedział Daniel Blake, wiceprezes ds. wyceny marki w Anheuser-Busch. „Cieszymy się, że możemy dać jednemu wykwalifikowanemu psu prawdziwą, płatną pracę i wykorzystać jego wewnętrzną wiedzę o naszym docelowym kliencie, aby rozwinąć Busch Dog Brew w 2021 roku”.

Właściciele zainteresowani rozpatrzeniem ich zwierzaków na stanowisko degustatora proszeni są o zamieszczenie zdjęcia swojego psa w mediach społecznościowych wraz z opisem jego kwalifikacji i hashtagiem „#BuschCTOcontest”.

Źródło: upi.com | Zdjęcie: Busch Beer

Tematy:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x