Australorzekotka szmaragdowa (Australian green tree frog) z Florydy została wybrana na Króliczka Wielkanocnego Cadbury w 2021 roku, ogłosiła we wtorek (23.03) firma cukiernicza.
Betty, pierwsza płaz, która reprezentował markę w reklamach wielkanocnych, został wybrany spośród ponad 12 000 zgłoszeń (w tym osioł, miniaturowy koń i koza) w trzecim dorocznym konkursie, podała firma w oświadczeniu.
„Oprócz bycia najmniejszym jak dotąd zwycięzcą konkursu, Betty zapisuje się również w historii jako pierwszy płaz i pierwsza samica” – poinformowała firma.
Thank you to all those who entered and voted during the 2021 Cadbury Tryouts! The new Bunny is 🥁… Betty! pic.twitter.com/KiReW54Ahm
— Cadbury USA (@CadburyUSA) March 23, 2021
Betty wystąpi w reklamie Cadbury Clucking Bunny w 2021 roku i otrzyma nagrodę w wysokości 5000 USD. Cadbury przekaże również 15 000 dolarów Amerykańskiemu Towarzystwu Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt.
Film promocyjny z udziałem Betty został opublikowany na YouTube – Betty wybrali zarówno “sędziowie” z Cadbury jak i ludzie biorący udział w głosowaniu.
Zeszłorocznym zwycięzcą został Coonhound Treeing Walker (rasa psa) o imieniu Lieutenant Dan.
Źródło: upi.com | Zdjęcie: CBS4 Indy