Taksówki S.RIDE w Tokio wkrótce staną się ruchomymi reklmami

Transport publiczny to nie tylko sposób na przenoszenie ludzi z jednego punktu do drugiego – to także możliwość dla różnych firm i organizacji do promowania swoich towarów i usług wśród zróżnicowanej publiczności. W Japonii bardzo często widzi się papierowe i cyfrowe reklamy w pociągach. Wkrótce reklamodawcy będą mogli rozszerzyć swoją działalność, aby promować produkty i firmy za pośrednictwem okien taksówek dzięki nowej usłudze oferowanej przez japońską aplikację S.RIDE do wzywania taksówek.

 

Zatytułowana „MOBLINA GALERIA TOKIO Canvas” lub w skrócie „Canvas” , ta nowa usługa digital signage, uruchomiona przez S.RIDE – będzie wyświetlać reklamy na tylnym oknie taksówek. „Płótno” będzie pierwszym tego rodzaju w Japonii i zapewni firmom ekscytujący, nowatorski sposób promowania się.

Głównym założeniem Canvas jest „odświeżyć Tokio jako galerię”, a taksówki S.RIDE będą specjalnie wyposażone w Glascene. Glascene to specjalne szkło produkowane przez głównego japońskiego producenta szkła AGC, które cyfrowo wyświetla realistycznie wyglądające obrazy. Gdy reklama nie jest wyświetlana, Glascene jest przezroczysty, ale gdy taksówka S.RIDE zabierze pasażera, zainstalowana Glascene zmieni się w reklamę. Aby zapewnić maksymalną optymalizację, aplikacja S.RIDE bierze pod uwagę dane GPS oraz czas zamówienia taksówki przy podejmowaniu decyzji, jaką reklamę wyświetlić na tylnej szybie taksówki.

S.RIDE przeprowadzi pierwszy test tej nowatorskiej usługi w Tokio z udziałem około 100 taksówek. Po tym teście firma planuje stale zwiększać liczbę taksówek korzystających Canvas i ma plany, aby ostatecznie Canvas działało we wszystkich działających taksówkach.

Canvas rozpocznie swoje pierwsze wdrożenie od czerwca 2021 r. Osoby, które pracują w reklamie i chcą dowiedzieć się więcej na temat usługi Canvas firmy S.RIDE, mogą zapisać się na sesję informacyjną tutaj, która odbędzie się w środę, 31 marca, od 16:00 do 17:00, zarówno w trybie online i offline.

 

Źródła: PR Times | Zdjęcia: PR Times

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x