Błąd na nowym japońskim piwie prowadzi do zawieszenia sprzedaży przed jego wydaniem

Miłośnicy piwa w Japonii nie mogli się doczekać premiery nowego trunku w limitowanej edycji w styczniu. Opracowane wspólnie przez Sapporo, jeden z największych browarów w kraju i Family Mart, jedną z największych w kraju sieci małych sklepów spożywczych, nowe piwo miało wykorzystywać te same tradycyjne metody produkcji, co pierwsza japońska fabryka piwa Kaitakushi Brewery, która została założona w 1897.

Jednak nowe piwo zostało anulowane, zanim jeszcze trafiło na półki sklepowe i nie było to spowodowane żadną wadą samego piwa – problem dotyczył opakowania. Według indywidualnych oświadczeń wydanych przez browary Family Mart i Sapporo w przeddzień planowanej premiery 12 stycznia, piwo zostało zawieszone z powodu błędnej pisowni słowa „lager” na etykiecie [zamiast „Lager” na puszkach był nadruk „Lagar”].

Błąd w pisowni był widoczny w oryginalnym komunikacie prasowym ogłaszającym piwo 5 stycznia, który zawierał obrazy o wysokiej rozdzielczości. Chociaż niektórzy mogli początkowo założyć, że „lagar” był celowym wyborem projektowym, wydaje się, że tak nie jest, ponieważ Browary Sapporo przeprosiły kilka dni później, mówiąc:

„Z powodu nieprawidłowej pisowni w części projektu produktu Kaitakushi Beer Tailored zdecydowaliśmy się zaprzestać sprzedaży. Serdecznie przepraszamy za niedogodności dla klientów ”.

Nie są znane dalsze losy piwa, ale piwo było produkowane w ograniczonych ilościach, więc istnieje niewielka szansa, że ​​błąd został wychwycony przed napełnieniem puszek. Jednak informacja o zawieszeniu sprzedaży nie zawierała żadnej wzmianki o ponownym wydaniu.

Źródło: Sapporo Beer, Family Mart | Zdjęcie: Sapporo Beer

Tematy:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x