Burger King robi figla na Halloween McDonaldowi

Kto jest najpiękniejszym klaunem na świecie?

Choć może się to wydawać szalone, halloweenowa kampania Burger Kinga, możliwa dzięki nowemu oprogramowaniu do rozpoznawania głosu, obejmuje przyciemniane światła w niektórych skandynawskich toaletach z pojawiającą się straszną wersją Ronalda McDonalda.

Wystarczy trzykrotnie powiedzieć przed lustrem „canceled clown”. Oprogramowanie, zainstalowane przez szwedzką agencję INGO Stockholm, jest przeszkolone w rozpoznawaniu frazy „canceled clown”. Jeśli ktoś wypowie trzy razy frazę, przyciemnia światła, wydaje dźwięk i odtwarza efekty wizualne na ekranie „inteligentnego lustra”.

Kampania jest również prezentowana w Danii.

„Kilka lat temu pewien klaun został nagle ‘odwołany’ ze swojej długoletniej pracy w pewnej sieci hamburgerów” – powiedział Burger King w tekście towarzyszącym kampanii. „Ale w to Halloween wrócił – w toaletach Burger King.”

– Jeśli odważysz się go wezwać, może to być warte twojego czasu.

Źródło: torontosun.com | Zdjęcia: FILE PHOTO /Getty Images

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x