DyDo oferuje pierwszy w Japonii „odwrócony” automat z napojami

Automaty sprzedające napoje japońskiej firmy DyDo zawsze zawierały kilka zabawnych dziwactw, w tym bezpłatne parasole z recyklingu podczas japońskiej pory deszczowej lub technologię rozpoznawania twarzy, aby klienci mogli kupować napoje bez wyciągania portfela.

Teraz firma przedstawiła kolejny nowatorski pomysł w postaci pierwszego japońskiego automatu sprzedającego „rewersyjnego”, który znajduje się w Parche, kompleksie domów towarowych połączonych ze stacją JR Shizuoka, w bardzo ograniczonym czasie od 17 do 23 września.

To urządzenie jest przeznaczone dla klientów szczególnie dbających o zdrowie i ma wyświetlacz, na którym informacje o wartości kalorycznej i wartości odżywczej napoju są wyświetlane z przodu, a nie na opakowaniu.

Pomysł najwyraźniej powstał, ponieważ część klientów DyDo wyraziła chęć przejrzenia tych informacji, które nie zawsze są widoczne na butelkach w typowych automatach sprzedających, przed dokonaniem zakupu.

Ponadto same napoje są pogrupowane na wyświetlaczu automatu sprzedającego według ich właściwości. Należą do nich kilka napojów w stylu kawy, napoje bez dodatków, napoje zwiększające metabolizm i napoje przeciw udarowi cieplnemu. Wszystkie napoje DyDo nie zawierają środków konserwujących, jak zaznaczono w tekście z tyłu automatu.

Można przypuszczać, że to, jak sprawdzi się automat sprzedający w tym tygodniu, zadecyduje o tym, czy firma zdecyduje się w przyszłości wdrożyć więcej tego typu automatów na większą skalę.

Źródło: PR Times | Zdjęcia: PR Times

Tematy:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x