Uniqlo przeprojektowuje swoje maski po skargach

Ponieważ maski były tak samo ważne jak koszule i spodnie podczas pandemii koronawirusa, było tylko kwestią czasu, zanim Uniqlo, ulubiona japońska marka odzieżowa “wejdzie” do branży maseczek. Kiedy nadszedł ten dzień w czerwcu, kupujący szybko wykupili dostawy pierwszych masek firmy odzieżowej z Yamaguchi, ale niektórzy klienci byli niezadowoleni .

Maski Uniqlo są częścią linii Airism, która obejmuje również przedmioty do domu i bieliznę wykonaną z lekkiego materiału. Jednak trójwarstwowa konstrukcja maseczki Airism firmy Uniqlo sprawia, że chociaż były one wygodne, po jej włożeniu, szybko stawały się gorące i nieprzyjemne w noszeniu .

Dlatego projektanci Uniqlo wrócili do deski kreślarskiej i stworzyli zaktualizowaną wersję, która stara się rozwiązać ten problem. Nowe maski są nadal częścią linii Airism i kontynuują format trójwarstwowy, z filtrem blokującym wirusy pośrodku. Jednak wewnętrzna i zewnętrzna warstwa jest teraz wykonane z siateczki, aby pomóc Ci łatwiej oddychać i zachować chłodną twarz, jednocześnie zapewniając Ci bezpieczeństwo.

Chociaż Uniqlo nadal nie oferuje swoich masek w szerokim spektrum odcieni, rozszerzył wybór do drugiego koloru. Teraz można kupić szarą lub biała maskę.

Nowe maski, które są dostępne w trójpakach kosztują 990 jenów (9 USD | ~34,56 PLN), są teraz w sprzedaży w sklepie internetowym Uniqlo tutaj i zaczną pojawiać się w tradycyjnych sklepach między 22 a 24 sierpnia, w zależności od dokładnej lokalizacji.

Źródło: Uniqlo | Zdjęcia: Uniqlo

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x