Nowa filia Starbucks’a jest bardziej skupiona na ludziach, którzy chodzą do Starbucksa do pracy niż na tych, którzy chodzą tam odpocząć .

Pierwotnym sekretem sukcesu Starbucks było uczynienie z kawiarni miejsca relaksu. Jednak we współczesnym, zaawansowanym technologicznie świecie Starbucks stał się miejscem pracy ludzi używających laptopów i innych urządzeń mobilnych do tworzenia i komunikowania się. Najnowszy tokijski Starbucks jest w pełni świadomy tego, że klienci będą chcieli korzystać z niego tak samo, jak z biura, dlatego oddział został zaprojektowany z myślą o ludziach pracujących poza biurem.

Na pierwszym piętrze oddziału Starbucks Circles Ginza, zlokalizowanego w szykownej dzielnicy Ginza w Tokio, wszystko wygląda całkiem normalnie, jest lada gdzie można zamawiać napoje i jedzenie. Kiedy wchodzisz po schodach na drugie piętro, różnice stają się zauważalne.

Drugie piętro podzielone jest na dwa obszary: Co-Work i Solo-Work . W sekcji Co-Work znajdziesz stoły konferencyjne, które mogą pomieścić do 12 osób. Jest to miejsce dla zespołów, które pracują zdalnie, nie mają biura z salą konferencyjną, ale nadal muszą od czasu do czasu spotykać się twarzą w twarz. Istnieją również półprywatne budki ze sprzętem do wideokonferencji. Strefa pracy solo, to jednoosobowe kapsuły robocze. Przestrzenie robocze zostały zaprojektowane tak, aby pomóc zmaksymalizować koncentrację dzięki przytulnym wymiarom i prywatności, które utrzymują Cię poza zasięgiem wzroku innych klientów. Fotele są wyposażone w gniazdka elektryczne. Ogólny projekt oddziału stara się wykorzystywać roślinność i naturalne światło, aby klienci byli zrelaksowani i pełni energii .

     

Źródło: Starbucks | Zdjęcia: Starbucks

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x