Zła recenzja na TripAdvisor nie pozostaje bez odpowiedzi

Właściciel pubu Hampshire jest dziki

Właściciel pubu Hampshire jest dziki | Zdjęcie: The Greyfriar / Instagram

Simon Brencher, jest właściciel The Greyfriar w Chawton, odpowiada ludziom, którzy wystawiają jego pubowi, złe recenzje – i nie ma przy tym hamulców.

Właściciel pubu w najbardziej brutalny sposób odpierał ataki klientów wystawiających negatywne recenzje na TripAdvisor. Simon Brencher przez ostatnie trzy lata był właścicielem The Greyfriar w Chawton w hrabstwie Hampshire. Mając doświadczenie w pracy jako kierownik w pierwszej londyńskiej restauracji indyjskiej nagrodzonej gwiazdką Michelin oraz jako dyrektor generalny Gordona Ramsaya przez dwa lata, nie jest zaskoczeniem, że jego pub ma cztery i pół gwiazdki, informuje Hampshire Live .Greyfriar otrzymał setki entuzjastycznych komentarzy, ale ci, którzy skrytykowali usługę, zostali szybko skrytykowani przez szefa.

Ma duże doświadczenie w biznesie, więc wie, co robi | Zdjęcie: The Greyfriar / Instagram

Jeden z klientów narzekał na burgera za 14 funtów, nazywając go „zdzierstwem”. Nie byli też zachwyceni smakiem, nazywając go „cegłą z przetworzonego mięsa”. Coleslaw i frytki z piekarnika  były podobno również „niejadalne”, a „czas oczekiwania był długi”. W odpowiedzi na komentarz Simon powiedział: Wszystkie burgery robione są z przetworzonego mięsa (mielonego), inaczej byłyby to kanapki ze stekami Frytek nie robimy w piekarniku, są obrane i ręcznie rozdrobnione przed potrójną obróbka termiczną (gotowane, smażone w niskiej temperaturze, a następnie smażone w wysokiej temperaturze). Jak widać, nie rzucamy po prostu jedzenia na talerz i mamy nadzieję, że nikt tego nie zauważy, gdy każemy płacić turystom.

Nazwali burgera „zdzierstwem” | Zdjęcie: Trip Advisor

Wszystko gotujemy na zamówienie i używamy najświeższych składników, jakie możemy znaleźć. To wszystko wymaga czasu, dlatego, jeśli zamawiasz danie główne bez przystawki, zwykle czekasz co najmniej 20 minut na jedzenie. 

Inny z jego klientów również narzekał na powolną obsługę i cenę sałatek. Simon nie powstrzymał się. Napisał: Czekaliśmy na napisanie tej recenzji. Chciałbym powiedzieć, że miło było służyć Tobie i Twoim znajomym, ale nie mogę. 

Sałatka była najwyraźniej zbyt droga | Zdjęcie: Trip Advisor

Kiedy wychodzę coś zjeść, jeśli jest problem z szybkością obsługi lub jakością jedzenia, rozmawiam z kelnerem cicho i dyskretnie, aby naprawić sytuację. Krzyczeć o swoich skargach po pięciu minut od posiłku jest moim zdaniem zarówno niegrzecznym, jak i rozczarowującym zachowaniem. Twoi koledzy, którzy głośno mówili, że „szef kuchni prawdopodobnie splunął im do posiłków”. Był to główny powód, dlaczego poprosiłem ich o wyjście i odmówiłem wzięcia pieniędzy za serwowane napoje. Zapewniamy, że nasze drzwi będą zawsze zamknięte dla takich ludzi.

Skrytykowano również gościa, który nazwał niedzielny posiłek „najgorszą pieczenią wszechczasów”. Zwykle Simon może odgadnąć, od kogo pochodzą komentarze, ale ten go zaskoczył, ponieważ tej nocy nie było żadnych problemów z obsługą. Odpowiedział: Dziękujemy za poświęcenie czasu na pozostawienie nam swojej recenzji, która pojawiła się bardzo szybko tego niedzielnego wieczoru, szkoda, że ​​nadal nie odpowiedziałeś na osobistą wiadomość, którą wysłałem z prośbą o więcej szczegółów dotyczących wizyty , Przypuszczam, że jesteś zajęty walką z przestępczością lub zabijaniem smoków z klawiatury… Nie mogę uwierzyć, że bałeś się dać nam znać o swoim rozczarowaniu, będąc internetowym wojownikiem, którym jesteś.„Następnym razem, gdy będziemy mieli trolla u naszych drzwi, nie możemy się doczekać, kiedy zobaczymy, jak jedziecie na ratunek na swoim średniku [znak interpunkcyjny].

W rozmowie z Hampshire Live Simon powiedział: Myślę, że ludzie mają prawo narzekać, ale wolałbym, aby rozmawiali ze mną osobiście, ponieważ TripAdvisor nie może rozwiązać problemu. Przy barze mamy tabliczkę z napisem „TripAdvisor nie może tego naprawić, my możemy”. Jeśli masz problem, przyjdź i porozmawiaj z kierownikiem lub członkiem personelu – nie pracujemy 78 godzin, aby irytować ludzi, robimy to, aby ludzie byli szczęśliwi!. Kiedyś nienawidziłem TripAdvisor, ale już nie, ponieważ może być przydatny. Nie pracuję już w restauracji Gordona Ramsaya ani w restauracji nagrodzonej gwiazdką Michelin, teraz jestem właścicielem własnego lokalu i mogę odpowiedzieć, jak chcę!.

Źródło: mirror.co.uk | Zdjęcie: mirror.co.uk

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x